A venit vremea să ne implicăm la Dinamo!

5
1601

Toată suflarea dinamovistă este de acord că Ionuț Negoiță nu poate să țină Dinamo. Este o pălărie prea mare. Niciun suporter nu este bucuros de informațiile apărute în presă și de toate umilințele. O parte dintre ei au decis să facă ceva concret. Există și o strategie, diferită de abordările de până acum. Nu se mai așteaptă un investitor cu bani. De ce? Nimeni nu vrea să vină și să fie terfelit de suporteri, echipă și media, pe banii lui.

Din informațiile pe care le avem până la această oră, se pare că exista numai o structură pe care să se poarte discuțiile, structură considerată fezabilă, după mai multe analize și încercări. De asemenea, există și o primă dată de întâlnire, 27 ianuarie, la București.

Pentru noi este important să definitivăm principiile de bază. Ideal ca la întâlnirea din 27 ianuarie să avem contribuitori pe fiecare categorie indicată. În acest mod putem discuta și fixa elementele esențiale raportate la comportamentele fiecărui segment implicat. Pâna pe 27 ianuarie vom avea discuții cu domnii Badea și Negoiță precum și cu potențiali investitori parțiali și sponsori. De asemenea, vom purta discuții, cu susținerea unei firme de avocatură, cu reprezentanți ai FRF și LPF. Sperăm să gasim cea mai bună formulă. Foarte important de subliniat că avem pregatite pachete de beneficii pentru cei care se vor implica. Vom stabili echipe pe fiecare segment pentru abordare separată și îndeplinirea obiectivelor. Probabil vom avea 2-3 entități juridice. Una a investitorilor strategici (5-30%), alta a investitorilor fani (20-51%) și alta a fanilor oameni de afaceri dinamoviști (10-30%). Formulele le decidem cu suportul juridic al companiei de avocatură (dinamoviști), împreună cu cei implicați și funcție de ponderea (încasarea) reușită de fiecare segment. Achiziția se face în doua etape, la distanță de 12-18  luni (suntem siguri de creșteri ulterioare ale segmentelor – convingere, racții întarziate, etc) și poate începe numai cu un segment (obligatoriu, Asociația Investitorilor Dinamoviști). Investițiile vor dura maxim cinci ani, timp în care se dorește rezolvarea obiectivelor: Autofinanțare, Performanță, Departamente funcționale profesional și Profit. Există un plan studiat și elaborat pentru fiecare departament și entitate implicate. Te așteptăm, dinamovistule! A venit vremea să te implici!  Unul dintre inițiatori

În viziunea grupului care a declanșat această atitudine, modurile de implicare au fost categorisite astfel:

  1. Achiziție pachet 10 000 Euro/an (minim 100 susținători)
  2. Achiziție pachet 1200 Euro/an (minim 2000 susținători)
  3. Achiziție pachet 300 Euro/an (minim 3000 susținători)
  4. Achiziție pachet investitor strategic minim 1 mil. Euro/an (probabil un susținător)
  5. Achiziție pachet investitor secundar 500 000 Euro/an (minim 3 susținători)
  6. Pachet sponsor principal 1 mil. euro/an (plus 700 mii față de prezent)
  7. Pachet sponsori secundari (bani și barter produse/servicii)
  8. Organizare evenimente speciale (minim 10 organizatori și echipe de voluntari)
  9. Creativitate, Suport tehnic și relațional, Marketing și Management (minim 10 contributori) – Specialiști evenimente, Marketing, Artiști, Actori, etc
  10. Galeria echipei – implicare cu prezență gratuita la meciuri, cântece și susținere fară violență și trivialități (pentru atragerea tineri, copiii,femei, imagine pozitivă, etc). Imagine pozitivă = Liniște, susținători și Sponsori puternici. Practic, GALERIA, este cel mai important suport, chiar dacă nu investește financiar.

Notă: Se speră pastrarea în rândul finanțatorilor a domnilor Badea și Negoiță, chiar cu procente reduse, în semn de respect pentru investițiile anterioare și față de proprietățile juridice și intelectuale.

Să dăm o șansă acestei inițiative și să promovam informațiile pentru ca cei interesați sa poată accesa și participa la întâlnire. Succes Dinamo!

Primul grup de lucru pe facebook, aici! Primul grup de lucru pe linkedin aici!

Update: Am mai pus întrebări și am primit răspunsuri

De ce această propunere vine în același timp cu cea a unui actor dinamovist?

Pentru că se lucrează de cca doi ani la această variantă (oameni implicați, discuții cu finanțatori parțiali, potențiali sponsori, etc) și așteptarea unui alt eșec ar însemna creșterea neîncrederii și mult timp. Dinamo are nevoie de certitudine, palpabilitate, constanță, profesionalism și echilibru facil.

De ce nu poate să reușeasca cealalta variantă?

Ne dorim din suflet să reușească! Speram să fie mai mult decât o promovare gratuită. Pentru Dinamo vom da mâna instant, fără să luam în calcul ce s-a întâmplat. Nu vrem să folosim argumentații elaborate (le-am prezentat inițiatorului). Vă dăm totuși niște indicii: Comportamentele nației noastre; Ponderea segmentului de adresabilitate; Istoricul inițiativelor asemănătoare (vezi de la Ateneu și până la Cumințenia Pământului); Decizile; Ce se întâmplă cu Dinamo, dacă se face achiziția, iar ulterior se retrag cei din acel segment?; Cine răspunde, garantează și continuă?; Necunoașterea situației; Buget nerealizabil (este nevoie de mai mult decât se vorbește); Liniște și Imagine?; Discuții lungi pe teme mărunte; etc

Să presupunem că reușeste…

Un reprezentant al nostru a avut o discuție cu celălalt inițiator dinamovist. În situația în care planul reușește, chiar și parțial, sunt așteptați cu drag alături de noi. Este loc suficient. Matematică pură. Chiar avem nevoie de orice idee, de orice soluție, de orice dinamovist adevărat. Ce facem, facem pentru Dinamo. Nu este loc de orgolii și dispute între noi.

Să trecem la plan, puteți dezvolta informațiile din fiecare segment în parte?

Da, însă acest lucru se va face într-un cadru oficial, alături de colegii dumneavoastră din media și de colegii noștri din proiect. Mulțumim pentru înțelegere!

5 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here