Unicitatea și autenticitatea, cele mai puternice puncte diferențiatoare

0

Salut, eu sunt Alexandra Hustiu Bibire și, ca in fiecare miercuri, te astept aici, la o incursiune în Personal Branding prin ceea ce eu numesc #RevolutiaMeritocratieiPrinPersonalBranding.

Astăzi, în cel de-al 12-lea articol din această minunată călătorie din care sper să fi rămas măcar cu câteva idei esențiale despre ce înseamnă Personal Branding-ul, aș vrea să vorbim despre forma de manifestare. Spuneam în articolul trecut că, la un anumit moment dat, când ai reușit să integrezi mindset-ul lui a deveni, nu mai există competiție ci doar alte forme de manifestare a sinelui din alte persoane, fie el fals sau real – fiecare de la nivelul său de evoluție și înțelegere – pentru că atunci când ești la acest nivel de înțelegere, devii atât de centrat pe tine și pe călătoria ta, pe ceea ce îți dorești tu să experimentezi, încât ceea ce fac ceilalți devine irelevant.

Văd de câteva zile, pe Social Media, un trend în a arunca în alții cu noroi pe subiectul a copia și/sau inspira și, înțelegând acest parcurs de la un nivel mult mai profund, nu pot decât să reamintesc exact această diferență între adevăr și fals: indiferent cât de mult copii sau te inspiri de la ceilalți, dacă nu ai integrat în tine Sinele Real, devii doar o copie. Un wanna be like, un fals. Din disperarea de a avea, pentru că nu ai făcut shift-ul de mindset la a deveni, copii și te inspiri și încerci să devii ceva ce nu ești. Vrei să devii cineva, fără a înțelege că devii cineva atunci când ești Tu. Unic(ă), așa cum ești, și autentică.

Nu e nimic rău în a copia și a te inspira, nu vreau să fiu înțeleasă greșit. Nu doar că face parte din procesul de evoluție, dar e chiar esențial: devine din ce în ce mai clar pentru tine cine nu ești. Sau așa ar trebui. Bineînțeles, dacă ai norocul să ai oameni onești pe lângă tine care să îți ridice la fileu această minge, ghidându-te astfel către cine ești tu cu adevărat (nealimentându-ți ego-ul) și implicit către ceea ce poți deveni.

Acolo unde există înțelegerea că ceilalți sunt doar forme diferite de manifestare, există  așadar înțelegerea fie că există sosii ale altora care au un nume și au reușit fie un alt Sine Real, un brand personal real, un alt om care a reușit și care doar îți manifestă Sinele.

Cum ai putea să te superi pe cineva că e o sosie a cuiva? Poate chiar a ta? Eu una m-aș bucura – înseamnă că ceea ce fac eu are impact în lume iar persoana respectivă e, undeva în urmă în călătoria sa, dar a început-o. Și e important să nu se oprească. Iar asta, din punctul meu de vedere, înseamnă că tu trebuie să devii o inspirație și mai puternică. Pentru că asta înseamnă să fii un brand personal: să ai impact asupra oamenilor, să îi pui pe Drumul lor.
Adevărul atrage adevăr.  Informația îi aparține lui Dumnezeu, este peste tot în lume, diferența o face cunoașterea și experiența personală – pentru că există un lucru pe care nu ni-l poate lua nimeni, niciodată și anume identitatea noastră reală, creată în urma acestora. Sinele nostru autentic. Sinele Real. Și povestea noastră. Acea bucată din noi pe care o ținem atât de strâns și bine ascunsă ca nu cumva să fie văzută. Acea bucată pe care care refuzăm să o folosim neînțelegând că tocmai ea ne-ar aduce cel mai frumos dar: adevărul. Aventura, bucuria de a trăi, de a experimenta, de a colabora, de a iubi, de a fi recunoscător(e) (mai ales când ești copiat sau cineva se inspiră de la tine), de a fi entuziasmat(ă) și de a celebra viața.
Așa că eu, astăzi, te întreb, cât din tine ești tu și cât sunt ceilalți?

Alexandra Hustiu Bibire – Brandul tău personal ești TU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here