Serviciile de la ING vor avea din nou intreruperi pe 15 si 23 octombrie

0
152

ING anunta ca in zilele de 15 si 23 octombrie, in intervalul orar 1:00 – 4:00 nu vor fi posibile platile cu cardul la sistemul POS sau online, tranzactiile de la ATM-uri sau serviciul Home Banking.

Dupa incidentele din 10 septembrie, banca si-a anuntat clientii ca a inceput, impreuna cu furnizorii, un proces etapizat de schimbare a echipamentelor afectate. Mai mult, ING isi doreste sa suplimenteze capacitatea de procesare si de stocare a datelor.

“Noile solutii tehnice pe care trebuie să le aplicam şi diversitatea acestora ne obliga sa efectuam modificări in mai multe faze succesive. Tehnic vorbind, este imposibil sa implementam aceste actiuni de la o zi la alta. Vom face insa aceste schimbari in asa fel incat sa nu cream inconveniente”, precizeaza ING intr-un comunicat.

De asemenea, ING anunta si o schimbare a interfetei si o mai usoara modalitate de schimbare a username-ului si a parolei, direct din aplicatie.

Pe data de 10 septembrie, clientii ING au intampinat dificultati in a accesa unele dintre serviciile bancii. Clientii au reactionat la aceasta situatie, cu precadere in social media, acuzand ING ca are o comunicare deficitara. Au urmat evenimente in care serviciile s-au dovedit din nou a fi indisponibile, insa au fost de scurta durata.

ING este una dintre cele 10 banci mari ale Romaniei, insa nu este inregistrata in tara, avand doar statul de sucursala a ING Amsterdam la Bucuresti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here