Tu ce-ai pățit de Black Friday 2017?

0

A trecut și Black Friday 2017. Evident, el continuă în stilul nostru românesc. Așa facem noi. Nu este vorba de evenimente sau soluții importate, ci la general. De exemplu, când am aflat că un pahar de vin roșu, dupa masă este sănătate curată, am luat sănătatea cu butoiul. Tot anul am avut campanii săptămânale și lunare cu Black Friday (de vară, de sărbători, de…).

Să ne întoarcem la perioada „oficială” în România. Am avut așa: Campanie continuată până la epuizare stoc; Alt an cu așteptari de discounturi masive la produsele Apple (încă nu am înțeles politica lor comercială și sperăm); Unul dintre cele mai mari cluburi de fotbal (Dinamo București) a fost scos la vânzare la preț derizoriu și fără detalii (nu a înțeles nimeni ce s-a întâmplat și deci…); Cozi, bătăi și adjective; Prețuri crescute de câteva luni și acum cu discount artificial; Efectul de turmă nesperat. În creștere, de la an la an; Plăcerea afișării curierilor în fața locuinței pentru invidia vecinilor; Reduceri și preț nou, la același preț :)) etc.

Se pare că românii au cumpărat de peste 500 milioane de euro în acest weekend. Deci, excelent. Bucureștiul si orașelele corporate din apropierea marilor metropole au făcut senzație. S-a remarcat, de exemplu, Florești – Cluj. Traficul crescut și lipsa timpului pentru cei care au venituri frumoase, însa nu mai au viață personala a generat soluția „curier”.

Știm că s-a întâmplat, însă nu avem exemple concrete. Poate ne furnizați voi. Ne amintim exemplul de anul trecut cu acel cuplu tânăr casătorit care nu și-a cumpărat in vară combina frigorifica și a constatat că de Black Friday este mai scumpă cu 46 de lei, deși discountul era de peste 40%.

Ce am surprins noi, a fost că cei de la Dedeman (vezi foto) au taiat prețuri și le-au adăugat identic. Încă nu avem explicația, însă vom afla curând că a fost o eroare umana si acea persoană plătește paguba. Care pagubă?

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here