Ovidiu Bălan se consideră vânzător, încă din perioada bișnițarilor.

0
471
Ovidiu Balan Danco Pro

Lider întreprinzător orientat către vânzări , echipa și client , cu o abilitate naturală pentru construcția de noi afaceri și parteneriate loiale și puternice . Talentat strateg și tactician în domeniul vânzărilor , conduce prin perspectiva diferențierii pe piață , a avantajului competitive , folosind strategii adecvate industriei .O experiență vastă în industria auto și a produselor de larg consum , având poziții cheie de conducere în managementul dezvlotarii regionale . Stil de conducere motivațional , cu istoric solid în coordonarea , ghidarea și reținerea echipelor de înalta performanță . Dezvoltă și implementează strategii pentru o creștere accelerată. Focus pentru optimizarea operațiunilor , reducerea costurilor și îmbunătățirea calității vânzărilor printr-o consolidare constatnta a realizărilor . Cam așa ar sună o prezentare a consultantului în business Ovidiu Bălan.

„Am început de jos în domeniul vânzărilor , anii ’90 , atunci când în România acesta activitate era confundată cu bișniță . Am parcurs toate etapele de promovare erarhica și profesională în orice domeniu am activat. De la firme cu capital mixt sau antreprenori locali până la multinaționale complexe , multiculturale și cross funcționale . Toate acestea, până în anul 2015 când am decis să încerc pe cont propriu trecând de la o poziție de conducere la nivel regional ( 6 țări , 6 culturi diferite , 6 limbi străine ) , peste 200 angajați , peste 400 mil euro cifra de afaceri la firma proprie cu un angajat , oferind consultanță în sales & marketing . Abordare diferită , responsabilități diferite , one man show,  dar cu o libertate mai mare și un stress mai mic . În prezent ofer asistență pe partea comercială companiei Danco Pro Communication ( industria turismului ), companie solidă cu peste 20 de ani de experință și o cifra de afaceri de peste 10 mil euro .

Bunic tânăr și plin de energie

Ovidiu Balan cu familiaCând eram mic mă visam  ” șef ” și doream că oameni să mă urmeze , să dau un exemplu prin ceea ce fac , să nu trișez niciodată și să câștig competiții corect . Am practicat foarte mult sport în copilărie și în tinerețe , ceea ce m-a învățat să lupt pentru a învinge în echipa cu echipa . Acum îmi doresc să petrec mult timp cu mine și  familia . Poate să fiu bunic tânăr și plin de energie .

Am reușit în 3 ani  ( 2005 – 2008 )   să construiesc o echipa de vânzări, în România , care a devenit lider de piață într-o industrie ( anvelope ) în care aveam cea mai mică organizație , fără facilități de producție . Același lucru un an mai târziu în Bulgaria .

Nu poți copia poveșți de succes pe culturi diferite . Oamenii sunt altfel , trebuie să-i cunoșți , să-i înțelegi , să-i motivezi diferit . Nu am reușit peste tot . Timpul e cel mai mare dușman . Regret că nu am avut mai multe oportunități internaționale .

Sfaturi pentru nouă generație

Răbdare , răbdare …răbdare . Trebuie să câștigi experință și să-ți consolidezi educația . Fii curios , încearcă lucruri , explorează , asumă-ți riscuri , greșește și nu în ultimul rând , învață de oriunde și oricând . După părerea mea businessul e raționalul , oamenii sunt sentimentalul . Eu am avut prea multă încredere în oameni , am fost un sentimental și trebuia să fiu mai rațional . Inima și sufletul îl lași în familie , folosești capul pentru business .”

Cele mai importante experiențe ale lui Ovidiu Bălan:Goodyear Dunlop Tires – 15 ani; Brimex Consumer – 10 ani; Macromex – 2 ani; LA Business Consultancy – 2 ani

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here