Nestle intră în lupta pentru combaterea obezităţii

0
nestle
Sursă foto: LuxWoman
Nestle se alătură brand-urilor care îşi restructurează produsele pentru a combate obezitatea.  Producătorul elveţian susţine că a descoperit o altă modalitate de a structura zahărul, astfel încât să folosească cu 40% mai puţin în producţia ciocolatei, fără a-i fi afectat gustul. Reprezentanţii companiei afirmă că noua reţetă va începe să fie folosită începând cu 2018.

Cercetătorii au descoperit o modalitate prin care papilele gustative pot fi păcălite: au modificat structura zahărului pentru a se dizolva mai repede. Efectul este unul de creştere a senzaţiei de dulce, conform BBC.

În funcţie de tipul de ciocolată, acestea au o cantitate mai ridicată sau mai scăzută de zahăr. Ciocolata cu lapte conţine aproximativ 50% zahăr, cantitate care provine în mare parte din lapte. Una dintre cele mai mari cantităţi de zahăr o conţine ciocolata albă, aproape 60%, în contrast cu ciocolata neagră, care conţine sub  40%, uneori poate deloc.

Nestle nu este prima companie care îşi restructurează produsele în contextul obezităţii. PepsiCo Inc. a anunţat o astfel de schimbare încă din octombrie. Mai mult, Nestle a introdus o nouă politică globală de reducere a zahărului din 2007.

În România, brandul este prezent din 1995, cu sediul în Timişoara, iar în 2015 a avut vânzări de peste 150 de milioane de euro. În portofoliul Nestle România figurează branduri precum Nescafe, Nesquik, Nespresso, Joe, KitKat, Lion, Maggi, Nirvana, Aloma, Darling, Friskies, Nestle Fitness.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here