Cu Mihaela Lemnaru despre programul Media KIT pentru IMM-uri

Astăzi aș vrea să vă povestesc despre reteta EBW de a crește un brand de la ZERO. Am plecat din multinațională și am intrat în antreprenoriat la 26 de ani, cu zero resurse. După cinci ani,  inițiativa mea antreprenorială are peste 400 de apariții în presă pe an, de la ZF, la Business Review, Capital, Careers & Business și multe alte publicații care au scris despre noi. Mai mult decât atât, în ONLINE, organic, am creat o comunitate de peste 11.000 de antreprenori și în OFFLINE, la Elite Business Club, am adus împreună la networking, peste 10.000 de antreprenori, toate acestea în 4 ani (primul an a fost Female Leadership Organization, ulterior devenit EBW), fără bugete de marketing, fără o experiență anterioară și de la ZERO!

Ce este esențial în călătoria noastră? Crearea unui brand, povestea, dar mai ales COMUNICAREA de brand prin Online, Offline și Presă. Despre asta voi continua să povestesc azi, împreună cu colega mea de la Online Department, Mihaela Lemnaru. Îmi place să implic echipa în activități J.

Comunicarea de brand are un rol vital, mai ales odată cu tranziția continuă dintre mediul online și cel offline.

Acest tip de comunicare te ajută să creezi un impact, te plasează în top pe domeniul tău de activitate, te diferențiază de concurență și îți fidelizează clienții – dacă este realizată corect, bineînțeles.

Pe scurt, dacă nu comunici, nu exiști! Și, ca să rămâi în mintea publicului țintă, e nevoie ca el să te vadă CONSTANT.

Cum faci asta? Sunt o mulțime de instrumente din care le poți alege pe cele ce se potrivesc brand-ului tău. În acest articol le vom dezbate, pe scurt, pe cele mai importante – Online Marketing, presă și networking.

  1. Online Marketing

Astăzi, online marketing-ul ia diferite forme – de la promovarea folosind principalele platforme sociale (Facebook, Instagram, LinkedIn), la focus pe crearea de conținut video sau text (YouTube, bloguri, newsletters etc.) sau chiar parteneriate cu influenceri.

Această metodă de promovare și awareness este cea mai folosită, tocmai pentru că ajunge direct la publicul țintă și oferă posibilitatea de a comunica cu el într-un mod transparent și onest.

Prin campanii plătite poți atrage noi clienți sau îi loializezi pe cei vechi, iar conținutul pe care îl realizezi și comunici ca brand are rolul să aducă o valoare publicului tău.

  1. Presă

Presa este un mijloc excelent de comunicare pentru companie – fie că este online sau tipărită, aceasta ajută la poziționarea companiei atât în mintea potențialilor clienți, cât și în cea a stakeholderilor (angajați, concurență, parteneri, colaboratori).

Prin intermediul presei comunici informații de interes despre brand (ex: lansarea unui nou produs/ program, rezultatele unui studiu sau implicarea într-un proiect CSR, etc.)

De asemenea, interviurile cu oamenii din conducere ajută la crearea unei imagini pozitive despre companie – așa, oamenii află povestea din spatele brand-ului și îl umanizează. Conținutul însă, aici este o altă temă pe data viitoare, despre cum să atragi atenția presei.

  1. Networking

Dezvoltat mai mult în mediul offline, networking-ul este procesul de stabilire a unei relații reciproc benefice cu alți oameni de afaceri și/sau potențiali clienți.

Printre beneficiile acestui instrument se numără: crearea de noi contacte, vizibilitatea, a fi la curent cu noile trend-uri și nevoi, împărtășirea de soluții și cunoștințe + un boost de încredere. Am mai scris despre networking și voi mai scrie, contează CE FACI după ce faci networking, adică la modul genuin, să începi să creezi relații bazate pe încredere și ajutor reciproc.

Revenind, să țineți minte acest trio, online, offline și presă, pentru că văd greșeli uriașe unele duc la faliment, atunci când antreprenorii se apucă de FB ads, Google ads și merg pe un singur canal pentru a dezvolta un business. Pleci de la comunicare, educarea pieței, plus valoare în domeniul tău de activitate și ulterior conversie în business, adică vânzare. Vedeți peste câți pași importanți sărim atunci când mergem la Marketing Specialist, sau Online Specialist și omul ne spune că face promovare și noi sunăm de 3 ori pe zi, pentru că setarea noastră este pe vânzare și NU se întâmplă…și suntem supărați și dăm feedback negativ în piață că Online-ul este o poveste . Este și despre poveste…dar din nou ne întoarcem la educație antreprenorială pt a putea solicita documentat un serviciu și a avea rezultate!

La ELITE Business Women, în programul Media KIT pentru IMM-uri, ce oferă antreprenorilor acoperire în Social Media și presă + evenimente constante de networking organizate de ELITE Business Club am promovat zeci de brand-uri, plecând de la poveste, la educarea pieței, la plus valoare adusă domeniului de activitate și conversie în business. Nu uita de cele trei canale de promovare J folosite concomitent și constant!

To our brand success!

Astăzi echipa Bianca Tudor și Mihaela Lemnaru

Articole asemănătoare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole