Impactul Black Friday 2016 după doar 12 ore

0
black friday
Sursă foto: Reduceri Black Friday
Campania Black Friday a debutat în noaptea de joi spre vineri pentru aproape toţi retailerii din România. În primele 12 ore, s-au cumpărat produse de 36,5 milioane de euro, din 48.836 de tranzacţii, de la clienţi din 42 de ţări. Datele ne sunt arătate de PayU România, principalul procesator de plăţi online, care monitorizează tranzacţiile în timp real.

„Date pentru intervalul orar 00.00-11.30 indică o valoare totală de 36,5 milioane lei, reprezentând 75% din valoarea totală de anul trecut. Pe categorii de produse, IT&C (telefoane, televizoare, gadget-uri) au reprezentat 72% din totalul vânzărilor, apoi fashion 6%, iar home&deco, jucăriile, florile şi celelalte articole au reprezentat 21%. La categoria fashion s-au înregistrat deja peste 91% din totalul vânzărilor de anul trecut, când Black Friday a fost pe 20 noiembrie”, au explicat, la centrul de monitorizare PayU România, reprezentaţii companiei.

S-a înregistrat şi un aşa-zis „minut de aur”. La 8:10 s-au finalizat peste 500 de tranzacţii. Cea mai mare dintre acestea a fost de 143.000 de lei şi este considerată “tranzacţia-record”.

Clienţii care comandă produse în ziua de Black Friday nu sunt doar din România. Cei “de peste hotare” provin în marea lor majoritate din Ungaria, Bulgaria, Marea Britanie şi Italia. În 2013, cumpărătorii Black Friday România au provenit din 81 de ţări, apoi în 2014 din 75 de ţări, iar în 2015 – din 95 de ţări, mai arată datele PayU România.

„Explicaţia pentru faptul că vin tot mai mulţi cumpărători din alte state constă în faptul că România se numără printre puţinele ţări în care se organizează campania Black Friday, iar cumpărătorii sunt interesaţi de aceste reduceri. România prezintă o atractivitate mai mare, astfel că şi fenomenul are, aici, o amploare mult mai mare. Retailerii români vor organiza o zi similară – Black Friday – în acest an în Ungaria şi Bulgaria”, a declarat pentru MEDIAFAX Marius Costin, Country manager PayU România.

În România campania Black Friday şi-a căpătat propria sa identitate. Astfel, în ultimii ani a cunoscut o creştere enormă, atât din punctul de vedere al numărului cumpărătorilor şi al coşului mediu de cumpărături, cât şi din punctul de vedere al ţărilor care îşi achiziţionează produse din România în perioada aceasta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here