Felicia Dincă, director general la ibis Styles Bucharest Erbas și echipa sa de creatori de zâmbete și stare de bine

0
371

Felicia Dincă este o gazdă profesionistă. Doar așa se poate prezenta cineva care lucrează de peste 12 ani în industria ospitalității și care a primit, într-unul dintre cele mai mari hoteluri din București, peste 120.000 de oaspeți în numai 2 ani. În prezent este Director General al celui mai cool, trendy și prietenos hotel din oras – ibis Styles Bucharest Erbas. De asemenea, este un excelent coach și principalul suporter al unei echipe de 30 de tineri entuziaști, veritabili furnizori de zâmbete. Este pasionată de ce face și preocupată să-și depășească limitele, pentru că numai așa poate să facă performanță.

Am cântărit bine decizia

”Activitatea mea se desfășoară de peste 12 ani în domeniul ospitalității. Îmi place să definesc rolul meu și al colegilor mei ca fiind acela de creatori de zâmbete și stare de bine. De peste 10 ani sunt o gazdă profesionistă. Pentru că suntem în anul Centenarului, aș dori să spun că românii sunt ospitalieri prin excelență, fapt ce conferă turismului autohton un potențial imens. Am început activitatea în grupul AccorHotels în anul 2002 ca economist la societatea Accor Services. Nu m-am dat în lături de la a învăța tot ce am putut pentru a mă dezvolta. Din fericire, am avut de la cine să învăț. Am întâlnit multi oameni deosebiți, adevărați profesioniști, oameni care au marcat începuturile vieții mele profesionale.  În iulie 2006, mi s-a propus și am acceptat funcția de Manager de Resurse Umane la deschiderea Hotelului Novotel Bucharest City Centre, un hotel cu 258 de camere și 210 angajați la vremea respectivă. Am îmbrățișat schimbarea și am început un nou drum. Din domeniul Resurselor Umane am învățat că relațiile interumane de calitate din cadrul firmei sunt vitale pentru succesul oricărei organizații.

România este o poveste care se scrie acum și suntem cu toții responsabili de cum o ducem mai departe.

Nouă ani mai târziu, în anul 2015 (luna octombrie), am îndrăznit și am facut pasul din zona administrativă în zona operațională. Am preluat funcția de Rooms Division Manager din cadrul hotelului Novotel. M-am gândit mult la această schimbare și am cântărit bine decizia înainte de a face acest pas. Am dorit să fiu pregătită pentru provocarea pe care mi-am asumat-o. Astfel, pe parcursul a doi ani am fost direct implicată în primirea a peste 120 000 de turiști și oameni de afaceri într-unul dintre hotelurile de top din capitală. Simt nevoia să spun ca mă consider o persoană norocoasă pentru experiența din AccorHotels, cu oameni de un profesionalism desăvârșit, oameni care m-au ajutat să mă dezvolt și să-mi îndeplinesc visurile. Deschiderea primului Hotel ibis Styles din București în calitate de Director General reprezintă pentru mine o experiență de viață, ceva ce trebuie să traiești ca să înțelegi despre ce este vorba. Pe cât este de complexă această activitate, pe atât vine cu satisfacții nemăsurate. Mai mult,  produsul pe care l-am lansat și-a propus, încă din prima zi, să fie cel mai cool, trendy și prietenos hotel din oraș.„

Îi ajutăm să-și găsească starea de bine

Felicia Dincă, director general la ibis Styles Bucharest Erbas
Felicia Dincă, director general la ibis Styles Bucharest Erbas

„De-a lungul timpului, mi-am păstrat viziunea și valorile. Am avut mereu încredere în mine, pentru că în familie am fost încurajată să-mi spun punctul de vedere. Mi-au plăcut întotdeauna lucrurile bine facute și am cautat ca în munca mea să se reflecte acest lucru. Viața în hotel se compune dintr-o înșiruire de evenimente, cele mai multe pozitive. Cu acceptul vostru, vă etalez feedback-ul unei cliente care a fost cazată pentru trei zile în hotelul nostru (Noiembrie 2018): «M-am simțit ca și cum aș fi fost în vizită la cei mai buni prieteni. Personal foarte amabil și comunicativ . Am primit indicații, sugestii și recomandări pentru tot ce am avut nevoie. De la servicii interne, până la necesități legate de ieșirile mele în oraș, am avut sprijin imediat. Mic dejun variat, foarte bogat și atmosferă plăcută. Am putut servi prânzul și cina, foarte convenabil pentru situațiile în care nu am avut timp să ies sau să caut un restaurant în oraș. Camera mobilată si utilată cu tot ce este necesar pentru confort și chiar mai mult. Curățenie, zonă liniștită și foarte aproape de locația unde aveam treabă (am venit la cursuri). Voi reveni cu placere!» Sunt multe astfel de mesaje, primite în scris sau verbal. Din ele ne hrănim energia pentru activitate. Cum se întâmplă în viața, sunt și momente mai puțin plăcute. De pildă, când avem de-a face cu oaspeți irascibili care vin obosiți de pe drum sau de la birou și pe care trebuie să îi ajutăm să-și găsească starea de bine în hotelul nostru. Mă interesează, de asemenea, și starea de bine a membrilor echipei mele. Trebuie să gândesc cu mintea dar, foarte important, să transmit mesajul cu inima.”

Sfaturi de la Felicia Dincă pentru tinerii care își doresc o carieră sau o afacere

„Să îndrăznească să viseze și să muncească necontenit pentru a-și transforma visul în realitate. Cred că tehnologia și ritmul bulversant al vieții cotidiente îi face pe mulți tineri dependenti de instant gratification (Mulțumirea instantanee – opusul a ceea ce am învățat și încercăm prea mult să practicăm). Ca manager și coach al unei echipe, dar și în calitate de părinte, pot să spun cu tărie că satisfacțiile adevărate sunt cele pentru care depui efort. Când vine vorba de industria ospitalității, în particular, dar și de domeniul serviciilor în general, îi sfatuiesc pe tineri să fie tot ceea ce pot fi și să daruiască ce au mai bun, indiferent de poziția pe care o ocupă, de nivelul salarial sau de alte beneficii. Pasiunea este cea mai valoroasă moneda și, pe termen lung, cea mai sigura cale către succes!”

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here