“Eu, comentator” – campania Eurosport care selectează comentatori din rândul fanilor

0
Eurosport
Sursă foto: Eurosport
Eurosport a lansat o campanie care facilitează drumul fanilor adevăraţi de fotbal spre visul lor: acela de a deveni comentator. Cum? Până pe data de 20 noiembrie, cei interesaţi pot aplica pe comentator.eu prin trimiterea unui comentariu pe baza unui material video dat de către organizatori.

Campania organizată de Eurosport se adresează pasionaţilor de fotbal de peste 18 ani, cu abilităţi de comentator şi cunoştinţe din lumea sportivă.

„Cât de des te trezeşti comentând meciurile de fotbal? Cât de priceput crezi că eşti? Dacă faci asta tot timpul, acasă, pe canapea, cu prietenii sau pur şi simplu în faţa oricărui televizor, acum ai şansa să dai lovitura cea mare şi să te faci auzit în toată ţara!”, este mesajul televiziunii către fani.

După aplicare, vor fi selectaţi 5 finalişti care se vor întrece ulterior într-un “cantonament”. Ei vor fi instruiţi, bine pregătiţi de organizatori si, în cele din urmă, votaţi de către publicul larg în perioada 1-18 decembrie.

Premiul (anunţat pe 19 decembrie) va consta în comentarea unui meci din Premier League alături de echipa Eurosport, participarea în calitate de invitat special la o ediţie a emisiunii Premier League Magazin şi experienţa unui meci live dintre Man City vs. Man United, pe 25 februarie 2017.

Arnold Cobilanschi, Directorul de Producţie pentru biroul Eurosport din România şi unul dintre membrii juriului, a declarant, conform Mediafax: „Trebuie să fii bine pregătit, să oferi informaţii corecte şi să poţi adăuga detalii interesante fără să deviezi de la ideea principală. Un bun comentator trebuie să completeze natural jocul, să-i adauge ‘sare şi piper’, fără să-l încarce excesiv. Mai mult decât orice, această meserie înseamnă pasiune!”.

Eurosport este una dintre cele mai mari platforme de sport din lume, având un total de 236 de milioane de abonaţi, din 93 de ţări din Europa, zona Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu. Mai mult, este şi pe locul 1 în mediul online în ceea ce priveşte sportul, adunând aproximativ 14 milioane de unici pe lună.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here