Dezvăluiri din experiențele unui blogger

1
537

Blogging-ul este un fenomen devenit astăzi destul de viral în rândul  pasionaților de scris și dornici de a-și împărtăși experiențele cu ceilalți. Un blogger care își dorește să atragă atenția prin postările sale și să fie plăcut cititorului, are o misiune importantă  în cunoașterea și promovarea a ceea ce expune.

Alexandra Gavrilă este unul dintre bloggerii care reușește să-i  încânte pe cei care îi apreciază articolele, datorită nu doar temelor interesante pe care le abordează ci și familiarităṭii cu care se adresează cititorului.  În urmă cu 3 ani și-a creat un blog pe care l-a denumit, „Vox of Vanity”, iar în prezent acesta se bucură de succes.  Alexandra nu este doar blogger ci și studentă în anul II la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA, dar acest fapt nu este un impediment în a-și menține followerii cu tot ce aduce nou.

În interviul următor aflați chiar de la Alexandra  care sunt calitățile pe care trebuie să le întrunească un blogger, încât să ajungă apreciat de public.

De la ce a pornit ideea de a-ṭi crea un blog?

La început a fost ideea de a consemna propriile experiențe (legate de frumusețe și în materie de modă) într-un jurnal virtual, unde să le pot accesa mai ușor. Ulterior, cu fiecare articol postat mi-am dat seamă că acest jurnal nu era doar o simplă pagină web, ci devenea pas cu pas o comunitate omogenă, cu oameni frumoși, care împărtășeau pasiuni similare.

De unde denumirea de Vox Of Vanity?

Cu toții avem idealuri, dorințe sau planuri de viitor.Pentru mine, Vox of Vanity înseamnă acea voce interioară, tradusă ca un capriciu, ce mă determină să vreau să ies din anonimat, să îmi expun punctul de vedere și să fiu eu, cea fără inhibiții. Deși mulți se gândesc la vanitate când dau de această denumire, eu trec dincolo de acest sens și îl percep ca pe curajul de a fi autentic.

Care este rolul unui blogger?

În primul rând, cred că cel de ghidare. Cititorii nu te urmăresc doar pentru faptul că ești fotogenic sau pentru că ai fotografii profi. Nu. Ei te caută pentru că au o anumită nevoie, iar tu cumva răspunzi acesteia, expui o serie de caracteristici și contribui la crearea unei decizii. Uneori, poate că printr-un articol nu reușesc să răspund la acea nevoie, însă pot orienta spre o soluție similară.

De cat timp faci blogging?

Anul acesta se împlinesc 4 ani.

Ce oportunităṭi  ṭi s-au ivit de când ai început acest drum?

Oportunitatea imediată a fost să cunosc persoane cu pasiuni comune, în care să mă regăsesc. Apoi, am fost contactată de diverse agenții de PR și Publicitate, care mi-au apreciat munca din spatele conceptului de Vox of Vanity, au crezut în mine și alături de care am demarat campanii ingenioase. În momentul de față lucrez alături de cei de la Global Records, în cadrul proiectului Trending Influencers, despre care voi vorbi în curând și pe blog.

 

Care a fost prima ta postare pe blog?

Un articol din zona de frumusețe, legat de îngrijirea părului. Chiar și acum, după mult timp de la publicare, acest articol se bucură de aprecierea cititorilor, fapt ce mă bucură.

Cum îṭi împarṭi timpul între facultate şi postările pe blog?

Mi-am propus să postez în fiecare Luni și Joi, însă mai am perioade când postez fie mai des, fie mai rar. Facultatea nu reprezintă un impediment, reușesc să îmi genstionez timpul așa cum îmi propun, iar în final pot să mă ocup de ambele. Totodată, scrisul pe blog mă încarcă pozitiv și mă relaxează.

Ce trebuie să faca un blogger pentru a atrage cât mai mulṭi cititori?

Deși se scriu multe cărți și articole pe acestă temă, eu tind să cred că nu există o rețetă a succesului. În general, cititorii apreciază autenticitatea, originalitatea și sinceritatea. Să nu mai spun de experiențele vii, în care există o notă personală sau un sentiment veridic în care cel care citește se regăsește.

Tu cum reuşeşti să captezi atenṭia celor care-ti vizitează blogul?

Atât prin diversitatea postărilor (beauty, fashion, lifestyle, books & events), cât și prin abordarea unor subiecte de interes comun.

Ai avut experienṭe neplăcute în ceea ce priveşte colaborarea cu anumite branduri?

Eu cea de acum 3 ani ar fi răspuns așa: din păcate da. Însă eu cea de acum sunt cumva mulțumită că au existat și asemenea experiențe, întrucât am învățat destul de multe lucruri. Până nu te lovești de situații dificile nu poți spune că evoluezi.

Care este cea mai frumoasă experienṭă de când faci blogging?

Faptul că am participat la evenimente la care cândva nici nu visam. Nu știu dacă este atât evenimentul, cât este acel sentiment că munca pe care o depun este apreciată, valorificată și chiar încurajată.

Se câştigă din blogging?

Da, însă după mulți ani de experiență.

Te-ai gândit să te orientezi şi către vlogging?

Da, momentan am câteva clipuri pe YouTube, iar în perioada următoare intenționez să încep și seria de vlogging.

YouTube: https://www.youtube.com/user/Elle6240/videos 

Pe viitor îṭi doreşti ca această parte să devină o carieră sau doar o pasiune?

Deși sunt pasionată de blogging, am o mare atracție și pentru domeniul de PR pentru care mă pregătesc intens. Mi-aș dori să le practic pe ambele simultan, întrucât capăt o altă perspectivă atunci când pot privi din ambele părți ale baricadei.

Ce sfaturi ai pentru cei care îşi doresc să-şi deschidă un blog?

Să vadă blogul ca pe o provocare, să-i dedice timp și, cel mai important, să nu renunțe în a se ocupa de el căci astfel tot efortul inițial este în zadar. Și legat de inspirație, ea vine în timp, sub diverse forme.

Cum te pot găsi cei care vor să-ṭi citească articolele?

Pe blog, Vox of Vanity, unde insist mai mult pe partea de scris, dar și pe Instagram, unde urmăresc să impresionez cu partea de conținut vizual.

1 COMENTARIU

  1. O cunosc pe Alexandra si imi e tare draga. E o fata sincera, deschisa si talentata. Munceste mult pentru tot continutul ei din online, iar datorita muncii sale, este apreciata. Acest lucru este, de departe, cea mai frumoasa realizare cu care te poti mandri. Ca ai inspirat pe cineva azi, ca ai oferit un sfat bun sau ca pur si simplu, ai reusit sa starnesti curiozitatea celui care te urmareste.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here