Ce decizie a luat Apple pentru profit

0
routere
Sursă foto: twos
Grupul informatic american Apple a decis să se concentreze pe produsele de larg consum, relatează Bloomberg. Surse apropiate Apple au declarat că divizia de routere din cadrul grupului a fost desfiinţată în favoarea produselor generatoare de profit mai mare.

În ultimul an Apple a început să îşi reducă echipa care se ocupa de routere wireless. Inginerii au fost tranferaţi la grupuri care se ocupă de dezvoltarea altor produse, printre care şi Apple TV. Decizia de a diviza echipa indică faptul că grupul nu va mai lansa noi versiuni pentru routerele deja puse în vânzare.

Compania nu a mai lansat o nouă generaţie de routere din 2013. Unul dintre purtătorii de cuvânt Apple a refuzat să facă orice fel de comentarii referitoare la planurile de viitor ale companiei.

Cele trei modele de routere puse la vânzare de Apple sunt AirPort Express (99 de dolari), AirPort Extreme (199 de dolari) și AirPort Time (299 de dolari). Totuşi, ele reprezintă o mică parte din veniturile companiei. Bilanţurile trimestriale Apple le încadrează la categoria „Alte produse”, alături de Apple Watch şi Apple TV. Ca o comparaţie, întreaga categorie de „Alte produse” a generat venituri de 11,1 milioane de dolari, sumă care reprezintă aproximativ 5% din veniturile totale ale companiei.

Nu este prima decizie de acest gen luată de Apple. La începutul anului au renunţat să mai producă propriile lor monitoare externe, însă au anunţat de curând un parteneriat cu LG Electronics Inc, pentru producerea şi vânzarea de monitoare profesioniste de mare rezoluţie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here