Cătălin Stoica, CEO Strategic Production, mai dă o lovitură cu impact internațional

0
Cătălin Stoica, CEO Strategic Production
Cătălin Stoica, CEO Strategic Production

„Entertainmentul a fost reinventat în Europa de Est, România” – cu titluri de acest gen încep multe articole din presa internațională. Este vorba de prima ediție HI-LVL, un boutique festival cu muzică și supermașini, un concept unic, dezvoltat în România și implementat anul acesta, în septembrie, lângă București. Rețelele americane de știri, NBC și FOX, London Daily Post, dar și Menafn din Orientul Mijlociu, sunt câteva dintre exemplele de media internaționale care au relatat că o echipă de profesioniști din industria festivalurilor de muzică din România a reușit să organizeze un eveniment de succes în ciuda dificultăților cauzate de pandemia Covid-19. Am fost curioși să-i cunoaștem și am ajuns la românii de la care a pornit totul, Cătălin Stoica-Andoni, Șerban Constantinescu și Oana Boeriu. Astăzi, stăm de vorbă cu Cătălin – un fost corporatist de top, acum CEO la propria companie (Strategic Production) și consultant pentru proiectele de anvergură din industria de entertainment.

C&B: Cătălin, spune-ne mai multe despre HI-LVL! Cum ați reușit să vă organizați și să faceți un asemenea eveniment într-o perioadă atât de complicată?

Cătălin Stoica: „HI-LVL a fost singurul eveniment în aer liber din România la care oaspeții au avut propriul lounge, cu tot cu loc de parcare, pentru ca distanțarea socială să se realizeze în siguranță deplină. O petrecere cu supermașini, servicii VIP, DJ renumiți din țară și distracție ca în cluburile de pe Riviera Franceză.

S-a muncit mult la acest proiect, luni de zile, doar intern în cadrul Strategic Production, de la stabilirea culorilor brandului până la readucerea în depozitul de echipamente a ultimului cablu. Renunțasem la un moment dat, pentru că nu găseam sponsori. Dar, câțiva top manageri curajoși au avut încredere în noi și ne-au dat șansa să mergem mai departe. Profit de această ocazie ca să le mulțumesc, fără ei HI-LVL ar fi rămas cel mai probabil într-un folder.”

C&B: Ce planuri ai cu HI-LVL, acum când presa internațională a relatat atat de frumos despre acest festival?

Cătălin Stoica: „Este doar începutul HI-LVL. Acest concept este creat și dedicat fanilor muzicii de top și iubitorilor de supermașini, pentru a ne putea întâlni și distra în siguranță în acest context. În edițiile următoare vom sărbători din nou împreună viața și libertatea, cu un set-up mai apropiat. Mixând sunetul, luminile și efectele speciale cu motoarele puternice, vom teleporta comunitatea noastră într-o realitate mai bună, unde timpul se oprește pentru a face loc doar bucuriei de a fi alături de cei mai buni prieteni.”

C&B: Am găsit o serie de articole cu tine din 2005, cu un eveniment impresionant tot din zona auto.

Cătălin Stoica: „Da. Știu la ce te referi. Parcul Țiriac Auto din Piața Constituției. Pe atunci aveam 28 ani și eram director de marketing peste 10 branduri auto. Am organizat, alături de colegii mei și de Skepsis Advertising, un eveniment gradios, o alternativă pentru neparticiparea grupului Țiriac Auto la SIAB 2005. Evenimentul a avut un ecou puternic și a fost apreciat la nivel internațional.”

C&B: Nu ți-a placut să stai în „lumina reflectoarelor” cu toate că ești căsătorit cu o persoană publică cu notorietate. Ce ai facut în toți acești ani?

Cătălin Stoica: „Până am plecat din Țiriac Holding, am învățat conduita de business la nivel înalt, de la cel mai bun om de afaceri din România, domnul Ion Țiriac, care mi-a marcat pozitiv viața profesională.

Apoi, de la bugete de milioane de euro și branduri precum Mercedes, Jaguar, Land Rover, m-am transferat în propria afacere, în lumea oamenilor mai simpli de diferite tipologii, de la care am avut din nou de învățat.

Au venit și rezultatele în plan financiar și am investit în echipamente tehnice dedicate marilor concerte, festivaluri de muzică. În acest fel, am avut șansa de a fi implicat ca furnizor în multe astfel de producții, asimilând secretele acestui sector.

Am continuat să investesc și am devenit partener pentru piața locală cu entități importante din industria de entertainment la nivel european.

Am optat pentru o atitudine low profile și caut să învăț câte ceva de la toți oamenii cu care interacționez, indiferent de naționalitate și de statutul lor social. Mă străduiesc să le înțeleg motivațiile și contextul de business în care se manifestă. Este fascinant acest spectacol, mă motivează și mă face să gândesc alternativ.”

C&B:  La ce să ne mai așteptăm de la voi?

Cătălin Stoica: „Cred că vom reuși în primăvară să implementăm un alt proiect unic în peisajul entertainmentului din România.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here