Black Friday, eMAG şi nebunia reducerilor

0
211
eMAG
Sursă foto: IT Blog
Black Friday bate la uşa , iar toate companiile şi-au pregătit deja ofertele. Dar cum s-a pregătit eMAG, una dintre cele mai căutate platforme online pentru aceasta zi?

Peste un milion de produse vor fi puse la vânzare la preţuri de Black Friday. Reducerile, conform eMAG, vor cumula aproximativ 35 de milioane de lei. În ceea ce priveşte vânzările, reprezentaţii eMAG susţin că se aşteaptă la o valoare de 250 de milioane de lei, deoarece, după estimările lor, 12 milioane de români aşteaptă celebra vineri.

„Black Friday este cel mai mare eveniment de shopping din an, care cumulează comenzi într-o zi cât într-o lună întreagă şi care a devenit un fenomen social. Pentru o zi liniile de acces la Internet şi serverele noastre devin cea mai populată arteră comercială din România. Evenimentul a crescut foarte mult în fiecare an. Faţă de prima ediţie, gama de produse s-a extins de 12 ori, de la 80.000 de produse în 2011, la un milion în prezent”, susţine Tudor Manea, General Manager, eMAG.

Un număr de 2.000 de parteneri eMAG Marketplace s-au pregătit cu reduceri. Dacă facem comparaţie cu anul 2015, numărul de parteneri s-a dublat. Mai mult, pentru a-şi satisfice toţi clienţii, compania şi-a mărit şi numărul de parteneriate cu firmele de curierat, având şase în prezent. Spre deosebire de anii trecuţi, eMAG le permite în 2016 clienţilor să-şi ridice pachetele din cele 11 showroom-uri sau din cele 202 de puncte de livrare deschise de Poşta Română.

Pentru a fluidiza livrarea produselor către clienţi, compania a alocat un spaţiu de 100.000 de metri pătraţi pentru depozitare. Acest spaţiu este echivalentul a 20 de terenuri de fotbal. Astfel, în primele două zile, vor pleca de la sediu câte 150.000 de colete, urmând ca toate comenzile să fie livrate până pe 28 noiembrie.

În ceea ce priveşte serverele şi serviciile de hosting, eMAG a investit două milioane de euro, în contextul în care peste 50% dintre comenzi se înregistrează de pe dispozitivele mobile.

Având în vedere ce amploare a luat această zi pentru români, eMAG s-a pregătit vertiginos. Rămâne de văzut dacă vor face faţă comenzilor şi dacă vor reuşi să-şi termine livrările în termen de 10 zile, după cum şi-au propus.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here