vineri, martie 29, 2024
spot_imgspot_img
AcasăBusinessAlin Merer - Director General Hulber Shirts -"Găsește o nișă care îți...

Alin Merer – Director General Hulber Shirts -„Găsește o nișă care îți place, exploateaz-o, devino cel mai bun pe această nișă și fă-o să producă pentru tine!”

Despre succes în business, carieră și antreprenoriat cu Alin Merer - Administrator și Director General www.hulber.ro - una dintre primele platforme digitale complexe online de cămăși pentru bărbați

Cum v-ați prezența, într-o frază generoasă ?

Alin Merer, Administrator și Director General Hulber Shirts, cu o experiență de peste 25 de ani în marketing și management, atent la detalii, focusat pe rezultat. Un om care recunoaște rolul pe care îl are clientul în evoluția unei companii dar și rolul pe care îl joacă echipa din care face parte. Un om care apreciază performanță dar care și penalizează lipsa ei.

Faceți o descriere sau definiți activitatea dumneavoastră!

Activitatea mea presupune un mix de activități zilnice de management și marketing care de fiecare dată întâlnește elemente noi. Nu am timp niciodată să mă plictisesc. Îmi place mult marketingul strategic, mă implic mult în companie nu numai în partea decizională și de control cât și în partea de execuție a acțiunilor de marketing digital în special.

 Cum sună povestea carierei sau afacerii dumneavoastră?

Povestea este simplă, după 1996 până în 2011 am lucrat în sistemul bancar evoluând de la account manager până la o poziție de membru în comitetul director, însă cea mai lungă perioada din intervalul menționat am fost concentrat pe managementul activităților de marketing. Am absolvit Academia de Studii Economice – Facultatea de Finanțe Bănci, am trecut ulterior prin toată gama de training-uri prin care trece un manager corporatist, training-uri care au culminat cu un program de top management de 2 ani, urmat la Viena, în cadrul Herstein Institute. După plecarea din banca am încercat să îmbin utilul cu plăcutul și am creat, împreună cu doi parteneri, una dintre primele platforme digitale complexe online de cămăși pentru bărbați: www.hulber.ro. Practic noi cercetăm nevoile pieței, noi creăm produsele, noi le producem, noi le vindem. Cam acesta este conceptul nostru de business. Am avut o evoluție pe verticală până în prezent și dorim să dezvoltăm compania și pe orizontală abordând nișe noi de piață în viitorul apropiat.

Care erau viziunile dumneavoastră în copilărie/adolescență și care sunt acum?

Am dorit întotdeauna să fiu un om liber să fac ce îmi place fără însă a depăși limitele bunului simț. Acestea mi-au cam lipsit că să fiu sincer cât am fost în corporația care m-a format de fapt, dar cred că încep să le simt în prezent când practic lucrez pentru mine.

Am dorit întotdeauna să fiu cel mai bun pe un anumit domeniu, pe o anumită nișă. În condițiile de piață actuale este din ce în ce mai greu să domini o nișă, dar este posibil.

Vă rugăm să ne povestiți o experiență pozitivă și una negativă legată de activitatea dumneavoastră!

O experiență pozitivă consider că a fost întâlnirea cu Philip Kotler (părintele marketingului), în 2005, care pentru prima dată mi-a spus în cadrul unei discuții private ce va însemna conceptul de marketing lateral în perioada ce va urma. Am primit tot atunci și o carte de la el pe această tema, cu autograf și că să fiu sincer tot ce am implementat în marketing de atunci a avut la baza conceptul de marketing lateral.

Sunt un om optimist că urmare nu cred că pot să dezvolt prea multe discuții bazate pe experiențe negative.   

 Ce sfat/sfaturi aveți pentru cei aflați la început sau indeciși?

Cred că cel mai important lucru din punct de vedere profesional este acela de a identifica foarte bine ce ne place să facem cu adevărat fără a ne lasă influențați de nimeni și de nimic. Nu este o decizie ușoară însă este una pe care nu o poți lua decât tu cel care îți construiești singur viitorul. Apoi nu rămâne decât să și ajungi să câștigi bani din asta.

Vă rugăm să oferiți o definiție proprie pentru societatea, afacerile și carierele din România!

Construiește-ți singur viitorul, nu te baza pe nimeni, găsește o nișă care îți place, exploateaz-o, devino cel mai bun pe această nișă și fă-o să producă pentru tine.   

Facebook

ARTICOLE ASEMANATOARE

ADAUGATE RECENT

Acest site web folosește cookie-uri și vă solicită datele personale pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare.